БУХОРОДА СОВЕТ ҲОКИМИЯТИ ЙИЛЛАРИДА ТАЪЛИМ МАСАЛАЛАРИ
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/bn1t1285Kalit so'zlar:
мактаб, совет мактаб, Ф.Хўжаев, маориф, совет ҳукумати, ўқувчи, ўқитувчи, синф, бошланғич таълим, дарсликлар, Ўзбекистон ССР, ўрта мактаблар, ислоҳотчилик, таълим, ўқув йили, кечки мактаблар, савод, илм.Annotatsiya
Ушбу мақолада Бухорода совет ҳокимияти йилларида таълим (1925 йил-1941 йиллар) масалалари ёритилади. Файзулла Хўжаев томонидан мактабни ривожлантириш учун анча ишларни амалга оширилганлиги унинг асарларида статистик маълумотлар орқали таҳлили қилиб берилган. Бу даврдаги мактаблар бинолари, таъминоти, дарс ва дарсликлар, ўқитувчилар уларга берилган маошлар, ўқитувчилар ва ўқувчиларларнинг аҳволи масалалари баён этилган
Foydalanilgan adabiyotlar
Бешим Мирзақулов. Бухоро тарих зарварақларида. (2-китоб). Дурдона. Бухоро. 2018.
Murоdоvа Dilrаbо Shоmurоdоvnа. Buхоrо vilоyаti dаvlаt аrхivi tаriхi vа uning tа’lim muаssаsаlаri fаоliyаtigа оid fоndlаri, tаriх fаnlаri bо‘yichа fаlsаfа dоktоri (Phd) ilmiу dаrаjаsini оlish uchun уоzilgаn dissertаtsiуа. Buхоrо – 2023. 3.Наргизахон Абдуқаҳҳоровна Шарипова. Ўзбекистонда совет даври мактаб ўқитувчиларининг ижтимоий қиёфаси. ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES VOLUME 1 | ISSUE 3 | 2020. Scientific Journal Impact Factor (SJIF) 2020: 4.804.
Народное образование в Узбекистане. Ташкент.1947.
О.Эшонов. Файзулла Хўжаев. (Ҳаёти ва фаолияти ҳақида очерк). Ўзбекистон. Тошкент-1973.
С.Ражабов. Ўзбекистонда совет мактаби тарихига доир. Ўзбекистон ССР давлат ўқув педагогика. Тошкент.1957.
Т.Н.Кары-Ниязов. Очерки истории Советского Узбекистана. М.1955.
Ф.Ходжаев. Ибранные труды. Том III.Фан.Ташкент.1973.
Ўзбекистоннинг янги тарихи. Иккинчи китоб. Ўзбекистон совет мустамлакачилиги даврида. Шарқ.Тошкент.
Ўзбекистон ССР тарихи. Тошкент -1974.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.