BO‘LAJAK TARIX FANI O‘QITUVCHILARIDA MEDIASAVODXONLIK KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI

Mualliflar

  • Lochin Muxammadiyev Author

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/3v63fm05

Kalit so'zlar:

mediasavodxonlik, tarixiy tafakkur, axborot madaniyati, tarixiy manbalar, tanqidiy fikrlash, o‘qituvchi tayyorgarligi.

Annotatsiya

Maqolada bolajak tarix fani oqituvchilarida mediasavodxonlik konikmalarini shakllantirish va rivojlantirishning pedagogik asoslari yoritilgan. Mediasavodxonlik tushunchasining mazmun-mohiyati, uning tarixiy talimda tutgan orni, tarixiy manbalarni tanqidiy tahlil qilish, tarixiy axborotni faktologik asosda baholash konikmalarining shakllanishiga doir masalalar tahlil etilgan. Muallif bolajak tarixchilarni tayyorlashda raqamli texnologiyalar, zamonaviy ommaviy axborot vositalari bilan ishlash, feyk (soxta) axborotni aniqlash va axborot madaniyatini shakllantirishga qaratilgan yondashuvlarni pedagogik jarayon bilan boglaydi.

Muallif tarjimai holi

  • Lochin Muxammadiyev

    Chirchiq davlat pedagogika universiteti tadqiqotchsi

Foydalanilgan adabiyotlar

Қосимов Ш.Қ. Таълим жараёнида ахборот-коммуникация технологиялари. –Тошкент: Ўқитувчи, 2020. – 192 б.

Раҳимов Ф.Ш. Тарих таълимида инновацион ёндашувлар. –Самарқанд: СамДУ нашриёти, 2019. – 156 б.

UNESCO. Media and Information Literacy Curriculum for Teachers.F.Paris:UNESCO, 2011.-190 p.

Potter W.J. Media Literacy. –Thousand Oaks: SAGE Publications, 2013. – 384 p.

Турдиев А.Н. Тарихий манбаларни таҳлил қилиш методологияси.-Тошкент: Фан,2017.-208 б.

Назаров Қ.К. Таълимда рақамли саводхонликни шакллантириш. // Педагогика журнали. – 2022. – №2. – Б. 56–61.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2025-05-31

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika