TELEKO‘RSATUVLARDA KREATIVLIK VA JURNALIST MAHORATI

Mualliflar

  • Sevinch Xushnazarova Author

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/a23h2n88

Kalit so'zlar:

teleko‘rsatuv, kreativlik, namoyish formati, jurnalist, ma’naviyat va ma’rifat.

Annotatsiya

Maqolada ommaviy axborot vositalarida madaniy va ma’rifiy ko‘rsatuvlarning bolalar tarbiyasiga ta’siri va yoshlar ma’naviyatida ba’zi muammolar yuzaga kelayotganligi, bunday ko‘rsatuvlarning milliy ma’naviyatimizga, ayniqsa yosh avlod tarbiyasiga salbiy ta’siri bo‘lishi haqida so‘z yuritilgan. Shunga ko‘ra, maqolada televideniyeda bugungi kunda bo‘lib o‘tayotgan ko‘rsatuvlar tahlil qilingan va fikr-mulohazalar bildirib o‘tilgan.

Muallif tarjimai holi

  • Sevinch Xushnazarova

    O‘zbekiston Milliy universiteti tayanch (PhD) doktoranti

Foydalanilgan adabiyotlar

Jurnalistika nazariyasi, tarixi va taraqqiyoti. 2019-yil.9-bet.

https://oyina.uz/uz/article/1442

Karin Wahl-Jorgensen,Thomas Hanitzsch. The handbook of journalism study. International communication association. 2009-y.

Oliy ta’lim yoʻnalishlari va mutaxassisliklari klassifikatori. Oʻzbekiston Respublikasi Oliy va oʻrta maxsus ta’lim vazirligi. Toshkent, 2011-y.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-09-30

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika