BOLALARNING XALQ PEDAGOGIKASI ASOSIDA TASVIRIY SAN’AT VA QO‘L MEHNATI ORQALI KREATIVLIGINI RIVOJLANTIRISH
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/hxs2r049Kalit so'zlar:
bolalar, xalq pedagogikasi, tasviriy san'at, qo‘l mehnati, kreativlik, ijodiy fikrlash, estetik rivojlanish, an'anaviy o‘qitish, ta'lim jarayoni, pedagogika metodlari, o‘quvchilarning rivojlanishi.Annotatsiya
Ushbu maqolada bolalarning xalq pedagogikasi asosida tasviriy san'at va qo‘l mehnati orqali kreativligini rivojlantirish muhimligi ko‘rib chiqiladi. O‘quvchilarning ijodiy fikrlash va amaliy ko‘nikmalarini shakllantirishda xalq pedagogikasining ahamiyati va uning ta'lim jarayoniga integratsiyasi tahlil qilinadi. Maqola, tasviriy san'at va qo‘l mehnatining o‘quvchilarning estetik rivojlanishiga, xususiy fikrlash qobiliyatini shakllantirishga va ijodiy yondashuvni rivojlantirishga qanday ta'sir ko‘rsatishini o‘rganadi. Bunda, xalq pedagogikasining qadriyatlari, an'anaviy o‘qitish usullari va o‘quvchilarni amaliy ishlar orqali o‘zlarining individual kreativliklarini namoyon etishga yo‘naltirishdagi roli chuqur tahlil etiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Boymetov B. Qalamtasvir. – Toshkent: G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi, 2006. – 256 b.
Karimov J.B. Tasviriy san’at haqida dastlabki ma’lumotlar. – Navoiy viloyati, Navbahor tumani, 21-DIUM, 2002. – 150 b.
Tasviriy san’at va qo‘l mehnatiga o‘qitish maxsus metodikasi. – Toshkent: “Fan va texnologiya”, 2018. – 256 b.
Yusupova N. Qo‘l mehnatini o‘qitish maxsus metodikasi va predmetli amaliy ta’lim: o‘quv qo‘llanma. – Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi, 2015. – 200 b
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2025 TAMADDUN NURI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.