RUS TILINI CHET TILI SIFATIDA O‘RGANISHDA CLIL INTEGRATSIYA YONDASHUVI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/m884c161Kalit so'zlar:
CLIL, rus tili chet tili sifatida, integratsiyalashgan o‘rganish, mazmun va til yondashuvi, madaniyatlararo kompetentsiya, motivatsiya.Annotatsiya
Ushbu maqolada rus tilini chet tili sifatida o‘qitishda kontent va tilni integratsiyalashgan o‘rganish (CLIL) dan foydalanishning o‘ziga xos xususiyatlari ko‘rib chiqiladi. Yondashuvning nazariy asoslari, uning afzalliklari, metodologik tamoyillari va til o‘rgatishning turli bosqichlarida amalga oshirishning amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Talabalarning madaniyatlararo kommunikativ kompetensiyasi va motivatsiyasini shakllantirishda fan mazmunining roliga alohida e’tibor beriladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Coyle, D., Hood, P., & Marsh, D. (2010). CLIL: Content and Language Integrated Learning. Cambridge University Press.
Bentley, K. (2010). The TKT Course: CLIL Module. Cambridge University Press.
Мeщeряковa, И.В. (2016). Мeтодикa прeподaвaния русского языкa кaк инострaнного. Москвa: Флинтa.
Мироновa, Н.М. (2020). Прeдмeтно-языковой подход в обучeнии инострaнных студeнтов. // Русский язык зa рубeжом, №2.
Цeйтлин, С.Н. (2013). Языковоe сознaниe и мeтоды eго формировaния. СПб: Злaтоуст.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2025 TAMADDUN NURI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.