ZAMONAVIY O‘QUVCHI YOSHLARNING TAFAKKURI IJTIMOIY DIFFERENSIAL XUSUSIYATLARI VA ULARNINING FALSAFIY PEDAGOGIK TAHLILI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/m0dezh87Kalit so'zlar:
zamonaviy o‘quvchi, tafakkur, ijtimoiy differensial xususiyatlar, falsafiy pedagogika, ta’lim jarayoni, ijtimoiy tafakkur, madaniy omillar, o‘z-o‘zini anglash, pedagogik prinsiplar, o‘quvchi yoshlar.Annotatsiya
Ushbu maqolada zamonaviy o‘quvchi yoshlarining tafakkurining ijtimoiy differensial xususiyatlari tahlil qilinadi. Maqolada o‘quvchilarning jamiyatdagi turli qatlamlar tafakkuri o‘rtasidagi farqlar va ularning pedagogik ta’lim-tarbiya jarayonida qanday aks etishi masalalari ko‘rib chiqiladi. Xususan, o‘quvchilarning ijtimoiy-ma’naviy, madaniy va iqtisodiy omillarga bog‘liq ravishda tafakkuri qanday shakllanishi va o‘zgarishi tahlil qilinadi. Falsafiy pedagogik nuqtayi nazardan, ijtimoiy tafakkurning shakllanishi, uning tarbiyasi va o‘quvchilarning o‘z-o‘zini anglashdagi roli muhokama qilinadi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Karimov, I. A. (2020). Pedagogika va falsafa: asosiy nazariy tushunchalar. Toshkent: Fan.
Azimov,N. (2019). Zamonaviy o‘quvchilar tafakkuri va ijtimoiy farqlar. O‘zbekiston pedagogika jurnali, 5(2), 25-38.
To‘raqulov,M. (2021). Falsafiy pedagogikaning asosiy prinsiplari va uning o‘quvchi yoshlar tafakkuriga ta’siri. Toshkent: O‘qituvchi.
Mirzayeva, G. (2022). Jamiyat va ta’lim: ijtimoiy differensial yondashuvlar. Pedagogik ilmiy tadqiqotlar, 3(4), 12-22.
Johnson, L., & Pender, J. (2021). Philosophy of Education: An Overview. Educational Theory, 45(1), 68-80.
Shukurov,Z. (2018). Pedagogik faoliyat va o‘quvchi yoshlardagi o‘zgarishlar. O‘zbekiston Pedagogika Akademiyasi nashri.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.