ZAMONAVIY O‘QUVCHI YOSHLARNING TAFAKKURI IJTIMOIY DIFFERENSIAL XUSUSIYATLARI VA ULARNINING FALSAFIY PEDAGOGIK TAHLILI

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/m0dezh87

Kalit so'zlar:

zamonaviy o‘quvchi, tafakkur, ijtimoiy differensial xususiyatlar, falsafiy pedagogika, ta’lim jarayoni, ijtimoiy tafakkur, madaniy omillar, o‘z-o‘zini anglash, pedagogik prinsiplar, o‘quvchi yoshlar.

Annotatsiya

Ushbu maqolada zamonaviy o‘quvchi yoshlarining tafakkurining ijtimoiy differensial xususiyatlari tahlil qilinadi. Maqolada o‘quvchilarning jamiyatdagi turli qatlamlar tafakkuri o‘rtasidagi farqlar va ularning pedagogik ta’lim-tarbiya jarayonida qanday aks etishi masalalari ko‘rib chiqiladi. Xususan, o‘quvchilarning ijtimoiy-ma’naviy, madaniy va iqtisodiy omillarga bog‘liq ravishda tafakkuri qanday shakllanishi va o‘zgarishi tahlil qilinadi. Falsafiy pedagogik nuqtayi nazardan, ijtimoiy tafakkurning shakllanishi, uning tarbiyasi va o‘quvchilarning o‘z-o‘zini anglashdagi roli muhokama qilinadi.

Muallif tarjimai holi

  • Nuraddin Xudaynazarov

    Urganch Ranch texnologiya universiteti dotsenti, falsafa fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD)

Foydalanilgan adabiyotlar

Karimov, I. A. (2020). Pedagogika va falsafa: asosiy nazariy tushunchalar. Toshkent: Fan.

Azimov,N. (2019). Zamonaviy o‘quvchilar tafakkuri va ijtimoiy farqlar. O‘zbekiston pedagogika jurnali, 5(2), 25-38.

To‘raqulov,M. (2021). Falsafiy pedagogikaning asosiy prinsiplari va uning o‘quvchi yoshlar tafakkuriga ta’siri. Toshkent: O‘qituvchi.

Mirzayeva, G. (2022). Jamiyat va ta’lim: ijtimoiy differensial yondashuvlar. Pedagogik ilmiy tadqiqotlar, 3(4), 12-22.

Johnson, L., & Pender, J. (2021). Philosophy of Education: An Overview. Educational Theory, 45(1), 68-80.

Shukurov,Z. (2018). Pedagogik faoliyat va o‘quvchi yoshlardagi o‘zgarishlar. O‘zbekiston Pedagogika Akademiyasi nashri.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-12-28