YOZMA NUTQNI RIVOJLANTIRISH METODIKASI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/tvy8ra86Kalit so'zlar:
yozma nutq, metodika, ko‘nikma, verbal vosita, og‘zaki nutq, grammatik qurilma, matn, kooperativ tamoy.Annotatsiya
Maqolada o‘quvchilarning yozma nutqini rivojlantirish metodikasi haqida bayon qilingan. Ona tili darsligiga qo‘yilgan asosiy talab o‘quvchilarning og‘zaki va yozma savodxonligini oshirish, to‘g‘ri va ravon so‘zlashni o‘rgatishdan iborat. Yozma nutq to‘g‘ri shakllanishi uchun aniq va ravon nutq hamda grammatik qurilmalardan to‘g‘ri foydalanish zarur bo‘ladi. Grammatik qurilmalarni yaxshi bilishi bolaning gaplarni to‘g‘ri tuzishda va yozuvda har qanday xatodan xoli yozishga yordam beradi. Yozuv ko‘nikmasini shakllantirish mashqlar orqali yanada rivojlantiriladi. Maqolada bu haqida batafsil ma’lumot berilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Антонова Е.С. Где искать ресурсы для обновления школьной методики?/ Русский язык в школе. – 2007. – № 6. – С. 10. (10–14).
https://leeprecious383.medium.com/how-to-write-a-good-paragraph-a-writing-guide-ef8dec0c77df
Maritza A. Barreto R. Improving Writing through Stages. Colombia 2011. P.19.
Adriana Maritza Rivera Barreto. Improving Writing through Stages. Columbia.2011. 15.
Primov A., Qodirova X. Tilshunoslikning dolzarb muammolari. O’quv-uslubiy qo’llanma.
Новиков А.И. Текст как объект исследования лингвопсихологии // Методология современной психолингвистики: Сб. статей. – Москва; Барнаул: Изд-во Алт. ун-та, 2003.
Ковшиков В.А., Пухов В.П. Психология. Теория речевой деятельности: Учебник для вузов. – М.: Астрель, АСТ, 2007.
Сорокин Ю.А. Текст: цельность, связность, эмотивность // Аспекты общей и частной теории текста. –М., 1982.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.