SHARQDA YOSHLARNI TARBIYALASHNING IJTIMOIY-MADANIY VA DINIY-AXLOQIY JIHATLARINING KOMPARATIVISTIK TAHLILI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/an84sh23Kalit so'zlar:
ta’lim, tarbiya, pedagogika, komparativistik yondashuv, axloq, qadriyat, Sharq.Annotatsiya
Maqolada Sharqda yoshlarni tarbiyalashning ijtimoiy-madaniy va diniy-axloqiy jihatlari komparativistik tahlili keltirilgan. Tadqiqot turli Sharq jamiyatlarida tarbiya amaliyotini shakllantiruvchi asosiy elementlarni qamrab oladi. Asosiy e'tibor ushbu diniy va madaniy an'analarning yoshlarda qadriyatlar, xulq-atvor me'yorlari va ijtimoiy o'zaro munosabatlarni shakllantirishga ta'siriga qaratilgan
Foydalanilgan adabiyotlar
Абу Хамид Газали. Возрождение религиозных наук. Том 1. – Тегеран, 1980.
Файнфельд И.А., Шаповалова Р.К., Сережникова Б.Е., Фишман Б.Е. Воспитание и духовное развитие в философско-религиозных системах Востока (Буддизм, Даосизм, Конфуцианство) // Учёные записки ЗабГПУ. Серия: Педагогические науки. – 2012. – №5. – С.94-100.
Karimov R., Naumenko O., Saidova K., Elmuratov R., Bekbaev R. The Phenomenon of Education in the Context of an Intercultural Philosophical Approach // Wisdom. – 2022. – №4(24). – P.84-90. DOI: 10.24234/wisdom.v24i4.941.
Marukhovskа-Kartunova O., Bugrov, M., Yatskiv, O., & Malyk, V. The Philosophy of Ancient Culture in the Context of the Evolution of the States of European Culture: An Analysis of the Autonomy of Cultures // Futurity Philosophy. – 2023. – №2(1). – P.31-45. DOI: 10.57125/Phil.2023.03.30.03.
Sanakuiev M. The Value of Knowledge in the Age of Globalization Challenges: Philosophical and Intellectual Context // Futurity Philosophy. – 2022. – №1(2). – P.42-54. DOI: 10.57125/FP.2022.06.30.04.
Setiadi A.S. Islamic youth education curriculum in the Qur'an // Al Qalam: Jurnal Ilmiah Keagamaan dan Kemasyarakatan. – 2022. – Vol.16. – No.2. – P.661-673. DOI: 10.35931/a
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.