MUHAMMAD SODIQ QOSHG‘ARIYNING “ODOB AS-SOLIHIN” ASARINING TARBIYAVIY AHAMIYATI

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/xxzqg721

Kalit so'zlar:

Muhammad Sodiq Qoshg‘ariy, salomlashish odobi, ta’lim-tarbiya va uning vazifalari, “Odob as- solihin” asari, ma’rifat, dunyoqarash.

Annotatsiya

Mazkur maqolada talaba-yoshlarda shaxs va uning tarbiyasini yo‘lga qo‘yish masalalarini aks ettiruvchi asarlarini va pedagogik bilimlarini yarata olgan tarixchi olim va adib Muhammad Sodiq Qoshg‘ariyning ta’lim tarbiyaga oid qarashlari, tasavvuf ta’limoti rivojiga qo‘shgan hissasi hamda pedagogik qarashlari haqida mulohaza yuritiladi.

Mualliflar tarjimai hollari

  • Xurshida Salavatova

    Urganch davlat pedagogika instituti Maktabgacha ta’lim metodikasi kafedrasi o‘qituvchisi

  • Hilola Qadamboyeva

    Urganch davlat pedagogika instituti Maktabgacha ta’lim metodikasi kafedrasi o‘qituvchisi

Foydalanilgan adabiyotlar

Manbashunoslik. Abdumajid Madraimov Gavhar Fuzailova. Darslik. O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti. Toshkent-2008.

Muhammad Sodiq Qoshg‘ariy pedagogik qarashlari. Referat // O‘zbek tili va adabiyoti. Toshkent, 1972. 4-5 sonlar.

Ahmad Yassaviy. Hikmatlar. Toshkent, 1990. 256 bet.

Xoja Ahmad Yassaviy. Devoni hikmat. Toshkent, 1991. 268 bet.

Ibrohim Haqqul. Tasavvuf saboqdari. Buxoro, 2000. 78 bet.

Khaydarov, S. A. (2021). The role of the use of fine arts in teaching the history of the country. International scientific and practical conference. CUTTING EDGE-SCIENCE. In Conference Proceedings (pp. 41-43).

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-05-31

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika