MUHAMMAD SODIQ QOSHG‘ARIYNING “ODOB AS-SOLIHIN” ASARINING TARBIYAVIY AHAMIYATI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/xxzqg721Kalit so'zlar:
Muhammad Sodiq Qoshg‘ariy, salomlashish odobi, ta’lim-tarbiya va uning vazifalari, “Odob as- solihin” asari, ma’rifat, dunyoqarash.Annotatsiya
Mazkur maqolada talaba-yoshlarda shaxs va uning tarbiyasini yo‘lga qo‘yish masalalarini aks ettiruvchi asarlarini va pedagogik bilimlarini yarata olgan tarixchi olim va adib Muhammad Sodiq Qoshg‘ariyning ta’lim tarbiyaga oid qarashlari, tasavvuf ta’limoti rivojiga qo‘shgan hissasi hamda pedagogik qarashlari haqida mulohaza yuritiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Manbashunoslik. Abdumajid Madraimov Gavhar Fuzailova. Darslik. O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti. Toshkent-2008.
Muhammad Sodiq Qoshg‘ariy pedagogik qarashlari. Referat // O‘zbek tili va adabiyoti. Toshkent, 1972. 4-5 sonlar.
Ahmad Yassaviy. Hikmatlar. Toshkent, 1990. 256 bet.
Xoja Ahmad Yassaviy. Devoni hikmat. Toshkent, 1991. 268 bet.
Ibrohim Haqqul. Tasavvuf saboqdari. Buxoro, 2000. 78 bet.
Khaydarov, S. A. (2021). The role of the use of fine arts in teaching the history of the country. International scientific and practical conference. CUTTING EDGE-SCIENCE. In Conference Proceedings (pp. 41-43).
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.