TELEKO‘RSATUVLARDA KREATIVLIK VA JURNALIST MAHORATI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/a23h2n88Kalit so'zlar:
teleko‘rsatuv, kreativlik, namoyish formati, jurnalist, ma’naviyat va ma’rifat.Annotatsiya
Maqolada ommaviy axborot vositalarida madaniy va ma’rifiy ko‘rsatuvlarning bolalar tarbiyasiga ta’siri va yoshlar ma’naviyatida ba’zi muammolar yuzaga kelayotganligi, bunday ko‘rsatuvlarning milliy ma’naviyatimizga, ayniqsa yosh avlod tarbiyasiga salbiy ta’siri bo‘lishi haqida so‘z yuritilgan. Shunga ko‘ra, maqolada televideniyeda bugungi kunda bo‘lib o‘tayotgan ko‘rsatuvlar tahlil qilingan va fikr-mulohazalar bildirib o‘tilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Jurnalistika nazariyasi, tarixi va taraqqiyoti. 2019-yil.9-bet.
https://oyina.uz/uz/article/1442
Karin Wahl-Jorgensen,Thomas Hanitzsch. The handbook of journalism study. International communication association. 2009-y.
Oliy ta’lim yoʻnalishlari va mutaxassisliklari klassifikatori. Oʻzbekiston Respublikasi Oliy va oʻrta maxsus ta’lim vazirligi. Toshkent, 2011-y.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.