TALABALARDA IJTIMOIY DAXLDORLIK HISSINI SHAKLLANTIRISHNING ILMIY-NAZARIY ASOSLARI

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/xb3dxh48

Kalit so'zlar:

ijtimoiy daxldorlik, talaba, fuqarolik pozitsiyasi, ijtimoiy faollik, shakllanish, ilmiy-nazariy asoslar.

Annotatsiya

Mazkur maqolada talabalarda ijtimoiy daxldorlik hissining shakllanishi, uning jamiyatda tutgan orni va ahamiyati ilmiy-nazariy nuqtai nazardan tahlil qilingan. Ijtimoiy daxldorlik tushunchasining mazmuni, pedagogik jarayonda uning shakllanishiga tasir etuvchi omillar hamda zamonaviy yondashuvlar yoritilgan. Shuningdek, talabalarda ijtimoiy faollik, fuqarolik pozitsiyasi va jamiyatga daxldorlik hissini kuchaytirishga qaratilgan samarali metodlar tahlil qilinadi.

Muallif tarjimai holi

  • Gulshoda Odinayeva

    Termiz davlat muhandislik va agrotexnologiyalar universiteti

    “Ijtimoiy-gumanitar fanlar” kafedrasi assistenti

Foydalanilgan adabiyotlar

Арефьев А. Исследование молодежного движения в афро-азиатских странах: Теоретико-методологические аспекты. – Москва, 1983.

Журавлева В. В. Ювенология в XXI веке: комплексное междисциплинарное знание о молодом поколении. – СПб. : ООО ИД «Петрополис», 2007.

Зубок Ю. А. Социальная регуляция в условиях неопределенности. Теоретические и прикладные проблемы в исследовании молодежи – Москва: Academia, 2008.

Ковалева А. Социология молодежи: Теоретические вопросы. – Москва: Социум, 1999.

Сорокин П. Человек. Цивилизация. Общество. – Москва: Политиздат, 1992.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2025-06-30

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika