NEYROPEDAGOGIKA VA ADABIY SAVODXONLIK MUAMMOSINI TADQIQ ETISHNING METODOLOGIK ASOSLARI

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/5esmh137

Kalit so'zlar:

adabiy ta’lim, neyropedagogika, kognitiv fanlar.

Annotatsiya

Keyingi yillarda neyropsixologiya, kognitiv fanlar va pedagogika chorrahasida shakllanayotgan neyropedagogika ta’lim jarayonidagi miya faoliyati, hissiy idrok va bilish jarayonlarining o‘zaro bog‘liqligini o‘rganishga alohida e’tibor qaratayotgan sohalardan biriga aylandi. Maqolada neyropedagogik texnologiyalar orqali adabiyot talimi – adabiy talimni amalga oshirish masalalari korib chiqiladi.

Muallif tarjimai holi

  • Nilufar Duschanova

    Urganch Ranch texnologiya universiteti “Pedagogika va aniq fanlar “kafedrasi, Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD)

Foydalanilgan adabiyotlar

Леонтьев А.Н. Нейропедагогика: теория и методология. – Санкт-Петербург: Питер, 2021, -б.115.

Иванов В.А. Нейропедагогика и образование: теоретические и практические основы. – Москва: Академия, 2022, б. 95.

S.Dolimov, H.Ubaydullaev, Q.Axmedov. Adabiyot o‘qitish metodikasi. - Toshkent: “O‘qituvchi”, 1967 – 18-bet.

Safo Matchonov. Badiiy matnning o‘quv tahlili orqali o‘quvchilarning adabiy estetik tafakkurini shakllantirish. O‘zbek tilini sohaga yo‘naltirib o‘qitishning ilmiy - metodik asoslari mavzusidagi respublika ilmiy-nazariy anjuman materiallari, 2022- yil 4- iyun, 327-334 b.

Saluovitta M. Neurodidactics in Practice: Rethinking Teaching Methods. – Helsinki: EDUFIN, 2017. – P. 92.

Shaywitz, Sally E. Overcoming Dyslexia: A New and Complete Science-Based Program for Reading Problems at Any Level. Knopf, 2003.

Shayxova X.A. Ma’naviyat – kamolot ko‘zgusi. – T.: G‘.G‘ulom nomidagi NMIU, 2009, -B. 115.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2025-06-30

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika