BO‘LG‘USI BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINI SHE’RIY ASARLAR USTIDA ISHLASH METODLARI MEXANIZMLARINI ISHLAB CHIQISH
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/732yzx31Kalit so'zlar:
boshlang'ich ta'lim, she'riyat, metodika, adabiy tahlil, ifodali o'qish, badiiy idrok, estetik tarbiya, interfaol usullar, pedagogik texnologiya, lirik chekinish.Annotatsiya
Ushbu maqolada bo'lg'usi boshlang'ich sinf o'qituvchilarining she'riy asarlarni o'qitish borasidagi kasbiy kompetentligini oshirish masalalari tahlil qilingan. She'riy asarlarni o'rganishda o'quvchilarning yosh xususiyatlarini hisobga olgan holda samarali metod va mexanizmlarni ishlab chiqish hamda amaliyotga tatbiq etishning dolzarbligi asoslangan. Maqolada she'riy matn bilan ishlashning bosqichma-bosqich metodikasi, interfaol usullardan foydalanish va o'quvchilarda badiiy didni tarbiyalashga qaratilgan amaliy tavsiyalar keltirilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Ahmedov, A., & Shodiyev, Q. (2018). Adabiyot o'qitish metodikasi. Toshkent: O'qituvchi.
Matchonov, S., va boshqalar. (2021). Boshlang'ich sinflarda o'qish darslari. Toshkent: Yangi asr avlodi.
Husanboyeva, K. (2019). Adabiy ta'limda interfaol metodlar. Toshkent: Fan.
O'zbekiston Respublikasining "Ta'lim to'g'risida"gi Qonuni. (2020-yil 23-sentyabr).
Boshlang'ich ta'limning Davlat ta'lim standarti va o'quv dasturi.
G'afforova, T. (2009). Boshlang'ich sinflarda o'qish darslarini yangi pedagogik texnologiyalar asosida tashkil etish. Toshkent.
Yo'ldoshev, Q., & Yo'ldosheva, M. (2014). Adabiyot o'qitishning ilmiy-nazariy asoslari. Toshkent: Fan.
ZiyoNet ta'lim portali. (n.d.). Retrieved from http://www.ziyonet.uz
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2025 TAMADDUN NURI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.