DESIGNING EDUCATIONAL MODELS AND LESSON PROCESS FROM THE NATIVE LANGUAGE
DOI:
https://doi.org/10.69691/r4vb0913Keywords:
design, skills and competencies, method, method, technology, competence, assessment, identification, application.Abstract
The article describes the proposal-recommendations and approaches to the design of the educational models of the native language and the dar process, and also reflects on the methods, solutions for the development of speech competency in the native language.
References
Корнев В.А. Сопоставительная семантика и проблема межъязыковой интерференции. // Языковая семантика и образ мира. – Казань. 1997. Т.1. –С. 82-84.
Mahmudov N. Til ta’limi va stilistika // Til va adabiyot ta’limi. – Toshkent, 2009. – №1. – B. 3-9.
Щчерба Л.В. Граматика русского языка: Часть I фонетика и морфология. –Москва. Книга по Требованию, 2014. –210 с.
Аркадьева Э.В и.др. Обстоятельственные отношения в русском языке в сопоставлении с французским. Для говорящих на французском языке. Русский язык. –Москва: Под ред. З. И. Сироткиной, 1989. – 45 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Journal of Tamaddun Nuri

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.