BO‘LAJAK TARIX FANI O‘QITUVCHILARIDA MEDIASAVODXONLIK KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK ASOSLARI

Mualliflar

  • Lochin Muxammadiyev Author

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/nmn6xe13

Kalit so'zlar:

mediasavodxonlik, tarixiy tafakkur, axborot madaniyati, tarixiy manbalar, tanqidiy fikrlash, o‘qituvchi tayyorgarligi.

Annotatsiya

Maqolada bo‘lajak tarix fani o‘qituvchilarida mediasavodxonlik ko‘nikmalarini shakllantirish va rivojlantirishning pedagogik asoslari yoritilgan. Mediasavodxonlik tushunchasining mazmun-mohiyati, uning tarixiy ta’limda tutgan o‘rni, tarixiy manbalarni tanqidiy tahlil qilish, tarixiy axborotni faktologik asosda baholash ko‘nikmalarining shakllanishiga doir masalalar tahlil etilgan. Muallif bo‘lajak tarixchilarni tayyorlashda raqamli texnologiyalar, zamonaviy ommaviy axborot vositalari bilan ishlash, feyk (soxta) axborotni aniqlash va axborot madaniyatini shakllantirishga qaratilgan yondashuvlarni pedagogik jarayon bilan bog‘laydi.

Muallif tarjimai holi

  • Lochin Muxammadiyev

    Chirchiq davlat pedagogika universiteti tadqiqotchsi

Foydalanilgan adabiyotlar

Қосимов Ш.Қ. Таълим жараёнида ахборот-коммуникация технологиялари. –Тошкент: Ўқитувчи, 2020. – 192 б.

Раҳимов Ф.Ш. Тарих таълимида инновацион ёндашувлар. –Самарқанд: СамДУ нашриёти, 2019. – 156 б.

UNESCO. Media and Information Literacy Curriculum for Teachers.F.Paris:UNESCO, 2011.-190 p.

Potter W.J. Media Literacy. –Thousand Oaks: SAGE Publications, 2013. – 384 p.

Турдиев А.Н. Тарихий манбаларни таҳлил қилиш методологияси.-Тошкент: Фан,2017.-208 б.

Назаров Қ.К. Таълимда рақамли саводхонликни шакллантириш. // Педагогика журнали. – 2022. – №2. – Б. 56–61.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2025-05-31

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika