MAKTABGACHA TA’LIM BOLALARIGA INGLIZ TILI FONETIKASINI OʻRGATISHNING XUSUSIYATLARI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/8cqvtk65Kalit so'zlar:
phonetic, productive, cognitive process, language acquisition.Annotatsiya
Ushbu maqola oʻquv jarayonining dastlabki bosqichida talabalarga ingliz tilini talaffuz qilishni oʻrgatishga qaratilgan, chunki ijobiy motivatsiya yaratish bilan bogʻliq rivojlanish maqsadlari ustuvor hisoblanadi. Chet tilida asosiy muloqot qobiliyatlarini rivojlantirish bu bosqichda asosiy maqsaddir. Хuddi shu fikrni boshqa tilda to‘g‘ri va chiroyli tarzda yetkazish mumkinligi haqida fikrlar keltirilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Верещагина И.Н., Рогова Г.В. Методика обучения английскому языку на начальном этапе в общеобразовательных учреждениях. – М.: Просвещение, 2000.
Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. – М.: Педагогика, 1991.
Маркова А.К. Формирование интереса к учению у школьников. – М.: Педагогика, 1986.
Пассов Е.И., Кузовлев В.П., Царькова В.Б. Учитель иностранного языка. Мастерство учителя. – М.: Просвещение, 1993.
Верещагина Е.М. Лингвострановедческая теория слова. – М.: Просвещение, 2011.
Верещагина И.Н., Притыкина Т.А. Английский язык. Учебник для II класса школ с углубленным изучением английского языка. – М.: Просвещение, 1994. – 2-ое изд.
Лурия А.Р. Курс общей психологии. Мышление и речь. Лекции 7-12. М.: МГУ,1970
Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – М.: Просвещение, 2007.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.