FEATURES OF TEACHING ENGLISH PHONETICS TO PRESCHOOL CHILDREN
DOI:
https://doi.org/10.69691/8cqvtk65Keywords:
phonetic, productive, cognitive process, language acquisition.Abstract
This article examines teaching English pronunciation to learners at the beginning of their learning process because the development objectives linked to the creation of positive motivation are given priority. The development of foundational communication abilities in a foreign language is the primary goal at this point from realizing that one might convey the same idea in a different language with accuracy and beauty.
References
Верещагина И.Н., Рогова Г.В. Методика обучения английскому языку на начальном этапе в общеобразовательных учреждениях. – М.: Просвещение, 2000.
Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. – М.: Педагогика, 1991.
Маркова А.К. Формирование интереса к учению у школьников. – М.: Педагогика, 1986.
Пассов Е.И., Кузовлев В.П., Царькова В.Б. Учитель иностранного языка. Мастерство учителя. – М.: Просвещение, 1993.
Верещагина Е.М. Лингвострановедческая теория слова. – М.: Просвещение, 2011.
Верещагина И.Н., Притыкина Т.А. Английский язык. Учебник для II класса школ с углубленным изучением английского языка. – М.: Просвещение, 1994. – 2-ое изд.
Лурия А.Р. Курс общей психологии. Мышление и речь. Лекции 7-12. М.: МГУ,1970
Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – М.: Просвещение, 2007.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Journal of Tamaddun Nuri
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.