OG‘ZAKI NUTQ ARGUMENTATSIYASINING MOHIYATINI O‘RGANISHGA DOIR YONDASHUVLAR

Mualliflar

  • Азиза Бурибаева Author

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/5k8vm229

Kalit so'zlar:

Argumentatsiya, kognitiv yondashuv, epistemologik yondashuv, mantiqiy-tuzilmaviy yondashuv, diskursiv yondashuv, dialektik yondashuv, pragmatik-dialektik yondashuv, ritorika, nutq faoliyati, fikr yuritish, ishontirish.

Annotatsiya

Ushbu maqolada argumentatsiyani o‘rganishning turli yondashuvlariga-kognitiv, epistemologik, mantiqiy-tuzilmaviy, diskursiv, dialektik va pragmatik-dialektik yondashuvlar tahlil qilinadi. Ularning kuchli va kuchsiz tomonlari, shuningdek, o‘zaro bog‘liqligi o‘rganiladi. Maqola argumentatsiya sohasidagi yetakchi mutaxassislarning ilmiy asarlarini tahlil qilishga asoslangan. Aloqa jarayonlaridagi argumentatsiyaning roli va fikrlarni shakllantirishga ta’siriga alohida e’tibor qaratiladi.

Muallif tarjimai holi

  • Азиза Бурибаева

    Guliston davlat universiteti doktoranti

Foydalanilgan adabiyotlar

Belyaev B.V. - Cross out the psychology of teaching foreign languages. Ed. 2nd - M.: Education, 1965.- 228 p.

Buribayeva Aziza. (2022). Formation of basic oral speech skills in English (on the example of 8-9 classes of secondary school). Conference Zone, 172–173. Retrieved from http://conferencezone. org/index.php/cz/article/view/485

Van Eemeren and Grootendorst 1984, 1989, 2004; Jacobs & Jackson 1982, 1989; SnoeckHenkemans 2014; Лисанюк 2016 идр.

EemerenandGrootendorst 1984, 2004; Баранова 2000; Бекназарян 2010; Полетаев 2012.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2025-03-31

Son

Bo'lim

10.00.00 - Filologiya