BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI PIRLS VA TIMSS XALQARO BAHOLASH SINOVLARIGA TAYYORLASHNING PEDAGOGIK MEXANIZMLARI METODIKASINING PEDAGOGIK MAZMUNI, SHAKL VA USULLARI

Mualliflar

  • Nuriya Matyakubova Author

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/tmjcf198

Kalit so'zlar:

IEA, Xalqaro baholash dasturi, TIMSS, ETIMSS , PIRLS, o‘quv dastur modeli, kognitiv sohalar, PSI.

Annotatsiya

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining Xalqaro baholash dasturlari PIRLS VA TIMSS talablari bo‘yicha topshiriqlarni o‘rganish, metodikasini takomillashtirish bosqichlarini ishlab chiqish, shuningdek, xalqaro baholash jarayonidagi muammolar va yechimlari muhokama qilindi.

Muallif tarjimai holi

  • Nuriya Matyakubova

    Urganch davlat universiteti Pedagogika fakulteti “Boshlang‘ich ta’lim metodikasi” kafedrasi o‘qituvchisi

Foydalanilgan adabiyotlar

ADABIYOTLAR RO‘YXATI:

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”, 175-176-bandlari, PF-60-son, 28.01.2022.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi PF-5712-sonli Farmoni.

A.A.Ismoilov va b. O‘quvchilarni xalqaro tadqiqotlarga tayyorlashga mo‘ljallangan axborotnomalar (Matematika fani, tabiiy yo‘nalishdagi fanlar, ona tili va adabiyot fani o‘qituvchilar, metodistlari va mazkur sohalar mutaxassislari uchun mo‘ljallangan axborotnoma). Ta’lim inspeksiyasi huzuridagi ta’lim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi. - Toshkent, 2020-yil.

Mullis,I.V.S, Martin. M.O. Eds. 2017. TIMSS 2019 Assesment Frameworks. Retrieved from Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center.

A.A.Ismailov va b. Ta’lim sifatini baholash bo‘yicha Xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish Milliy markazi, O‘quvchilarni xalqaro tadqiqotlarga tayyorlashga mo‘ljallangan Axborotnoma, 2021-№3 (Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari va o‘quvchilari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar to‘plami). Toshkent – 2021- yil.

Mullis, I.V.S., Martin,M.O., Goh, S.&Cotter, K(Eds).2016.TIMSS 2015 encyclopedia: Education policy and curriculum in mathematics and science, Retrieved from Boston College, TIMSS & PIRLS International Study.

M.S.Salayeva. Umumiy pedagogika. Darslik, Nodirabegim nashriyoti, T.:-2021, 269-bet.

IEA. TIMSS & PIRLS, International Study Center. TSBM - Talim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi.

Internet saytlari:

@milliymarkaz, milliymarkaz.pisa, markaz.tdi.uz, milliy.markaz, Milliy markaz.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-06-29

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika