ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ СОДЕРЖАНИЕ, ФОРМА И МЕТОДЫ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ МЕХАНИЗМОВ ПОДГОТОВКИ УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ К МЕЖДУНАРОДНЫМ ОЦЕНИВАЮЩИМ ТЕСТАМ PIRLS И TIMSS

Авторы

  • Нурия Матякубова Автор

DOI:

https://doi.org/10.69691/tmjcf198

Ключевые слова:

IEA, Программа международной оценки, TIMSS, ЕTIMSS, PIRLS модель учебной программы, когнитивные области, PSI.

Аннотация

В данной статье описаны этапы изучения и совершенствования методики международных оценочных программ PIRLS и TIMSS для учащихся начальних классов. В статье также обсуждались проблемы и пути решения студентов в процессе международного оценивания.

Биография автора

  • Нурия Матякубова

    Преподаватель кафедры «Методика начального образования» педагогического факультета Ургенчского государственного университета

Библиографические ссылки

ADABIYOTLAR RO‘YXATI:

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”, 175-176-bandlari, PF-60-son, 28.01.2022.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi PF-5712-sonli Farmoni.

A.A.Ismoilov va b. O‘quvchilarni xalqaro tadqiqotlarga tayyorlashga mo‘ljallangan axborotnomalar (Matematika fani, tabiiy yo‘nalishdagi fanlar, ona tili va adabiyot fani o‘qituvchilar, metodistlari va mazkur sohalar mutaxassislari uchun mo‘ljallangan axborotnoma). Ta’lim inspeksiyasi huzuridagi ta’lim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi. - Toshkent, 2020-yil.

Mullis,I.V.S, Martin. M.O. Eds. 2017. TIMSS 2019 Assesment Frameworks. Retrieved from Boston College, TIMSS & PIRLS International Study Center.

A.A.Ismailov va b. Ta’lim sifatini baholash bo‘yicha Xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish Milliy markazi, O‘quvchilarni xalqaro tadqiqotlarga tayyorlashga mo‘ljallangan Axborotnoma, 2021-№3 (Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari va o‘quvchilari uchun mo‘ljallangan topshiriqlar to‘plami). Toshkent – 2021- yil.

Mullis, I.V.S., Martin,M.O., Goh, S.&Cotter, K(Eds).2016.TIMSS 2015 encyclopedia: Education policy and curriculum in mathematics and science, Retrieved from Boston College, TIMSS & PIRLS International Study.

M.S.Salayeva. Umumiy pedagogika. Darslik, Nodirabegim nashriyoti, T.:-2021, 269-bet.

IEA. TIMSS & PIRLS, International Study Center. TSBM - Talim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi.

Internet saytlari:

@milliymarkaz, milliymarkaz.pisa, markaz.tdi.uz, milliy.markaz, Milliy markaz.

Опубликован

2024-06-29

Выпуск

Раздел

13.00.00 - Педагогика

Как цитировать

ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ СОДЕРЖАНИЕ, ФОРМА И МЕТОДЫ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ МЕХАНИЗМОВ ПОДГОТОВКИ УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ К МЕЖДУНАРОДНЫМ ОЦЕНИВАЮЩИМ ТЕСТАМ PIRLS И TIMSS. (2024). Журнал Тамаддун Нури, 6(57), 42-45. https://doi.org/10.69691/tmjcf198