OLIY TA’LIM TIZIMINI INSONIYLASHTIRISH VA INSONPARVARLASHTIRISH MUAMMOLARI

Mualliflar

  • Ravshan Mardonov Author

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/cghh9674

Kalit so'zlar:

ta’lim, ta’lim falsafasi, gumanizm, insoniylashtirish, insonparvarlashtirish, oliy ta’limda tarbiya.

Annotatsiya

Maqolada ilmiy adabiyotlarning tahlili, empirik tadqiqotlar asosida hozirgi davrda oliy talimni gumanitarlashtirish muammolari organilgan. Ushbu jarayonda tabiiy, texnik va ijtimoiy-gumanitar fanlarning uyg‘unligi tadqiq qilingan. Zamonaviy gumanitar ta’lim mazmuni nafaqat ijtimoiy rivojlanish qonuniyatlarini ochib berishga, ijtimoiy normalar, munosabatlarni rivojlantirishga qaratilgan gumanitar fanlar bo‘lib, balki jamiyat haqidagi bilimlar, ijtimoiy o‘zaro munosabatlar ko‘nikma va malakalari, fuqarolik jamiyati va yuqori texnologik dunyoda faoliyat yuritish imkonini beruvchi bilimlardir.

Muallif tarjimai holi

  • Ravshan Mardonov

    Toshkent axborot texnologiyalari universiteti Samarqand filiali dotsenti

     

Foydalanilgan adabiyotlar

Козырев, В.А. Построение модели гуманитарной образовательной среды [Электронный ресурс] / В.А.Козырев. – Режимдоступа: http://sci.informika/ru/text/magaz/pedagog/pedagog7/a06.html.

Опарина О.Д. Гуманитаризация технического образования и университетская библиотека // Университетская библиотека: выбор путы: Материалы IV Всероссийской научно-практической конференции. – Екатеринбург, 2002. С. 73-77.

Бирюкова Н.С. Восприятие читателями прецедентных феноменов, используемых в современной политической коммуникации. – Сургут, 2008. - C.118.

Философский словарь / ред. И.Т. Фролова. –М.: Политиздат, 1991. – С.99.

Хомуцов, С.В. Духовность и духовные традиции. Барнаул, 2004. – 180 с.

Хомуцова, Н.А. Подготовка студентов к преподаванию физики в условиях гуманитаризации школьного естественнонаучного образования // Совершенствование профессионально-методической подготовки студентов естественнонаучных специальностей в педвузах: материалы XXXVIII науч.-практ. конф. – Барнаул, 2005. – С.110.

Кравец А.С. Гуманизация и гуманитаризация высшего образования // Воронежский государственный университет. http://www.rciabc.vsu.ru/irex/pubs/kravets2.htm.

Наливайко Н.В. Философия образования как объект комплексного исследования. Новосибирск: Изд-во СО РАН, 2002. – C.116.

Мень А. Радостная весть. - М, 1991. - С.55.

Елканова Т.М. Гуманитаризация профессионального образования в компетентностноориентированной системе // Высшее образование сегодня. – 2010. – № 10. – С.67.

Розов Н.С. Ценности в проблемном мире: философские основания и социальные приложения конструктивной аксиологии. – Новосибирск, 1998. - C.195.

Мардонов Р. С., Ризаев И. И. Проблемы в инновационном развитии (на примере Узбекистана) //Географические и экономические исследования в контексте устойчивого развития государства и региона. – 2022. – С. 244-246.

Samatov X., Ibadullayeva Z. Sociological analysis of study courses //Modern Science and Research. – 2024. – Т. 3. – №. 5.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-06-29