BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARDA METODIK TAYYORLIKNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/k6p2hq43Kalit so'zlar:
metodik tayyorlik, pedagogik bilim va mahorat, o‘quv jarayonini rejalashtirish, shaxsiy rivojlanish va refleksiya.Annotatsiya
Ushbu maqolada boʻlajak oʻqituvchilarda metodik tayyorlikni rivojlantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari, o‘qituvchilarning pedagogik malaka va psixologik tayyorgarlik jihatlari yoritilgan. Shuningdek, ushbu xususiyatlar o‘qituvchilarni samarali pedagogik faoliyatga tayyorlashda va o‘quvchilarga sifatli ta’lim berishda muhim ahamiyatga ega ekanligi haqida ma’lumotlar keltirilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 21-iyundagi “Pedagogik ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari faoliyatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PQ-289-son Qarori https://lex.uz/ru/docs/
Madatov I.Y. Blended learning taʼlim texnologiyasi asosida talabalarning mustaqil taʼlimini samarali tashkil etishni takomillashtirish. Dissertatsiya. -Samarqand, 2023. -133 b.
Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. – М.: Высшая школа, 1990. 147 с.
Сластенин В.А. Педагогика: учебник для студ. высш. учеб. заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов; под ред. В.А. Сластенина. 9-е изд., стер. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. 576 с.
Насырова Э.Ф., Дроздова А.А. Mетодическая готовность как составляющая профессиональной компетентности бакалавров профессионально-педагогического образования. Modern Researchof Social Problems, № 6 (50), 2015. 281c
Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. - М., 1983. 320 с.
Тумашева О.В., Берсенева О.В. Учебно-профессиональные задания как инструмент мониторинга методических компетенций будущих учителей // Стандарты и мониторинг в образовании. 2017. Т. 5. №2. С. 9-16. DOI. org/10.12737/25137
www.webofsciense.com
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 21-iyundagi “Pedagogik ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari faoliyatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PQ-289-son Qarori https://lex.uz/ru/docs/
Madatov I.Y. Blended learning taʼlim texnologiyasi asosida talabalarning mustaqil taʼlimini samarali tashkil etishni takomillashtirish. Dissertatsiya. -Samarqand, 2023. -133 b.
Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. – М.: Высшая школа, 1990. 147 с.
Сластенин В.А. Педагогика: учебник для студ. высш. учеб. заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов; под ред. В.А. Сластенина. 9-е изд., стер. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. 576 с.
Насырова Э.Ф., Дроздова А.А. Mетодическая готовность как составляющая профессиональной компетентности бакалавров профессионально-педагогического образования. Modern Researchof Social Problems, № 6 (50), 2015. 281c
Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. - М., 1983. 320 с.
Тумашева О.В., Берсенева О.В. Учебно-профессиональные задания как инструмент мониторинга методических компетенций будущих учителей // Стандарты и мониторинг в образовании. 2017. Т. 5. №2. С. 9-16. DOI. org/10.12737/25137
www.webofsciense.com
Qo'shimcha fayllar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.