BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARDA METODIK TAYYORLIKNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Mualliflar

  • Laylo Hamidova Author

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/k6p2hq43

Kalit so'zlar:

metodik tayyorlik, pedagogik bilim va mahorat, o‘quv jarayonini rejalashtirish, shaxsiy rivojlanish va refleksiya.

Annotatsiya

Ushbu maqolada boʻlajak oʻqituvchilarda metodik tayyorlikni rivojlantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari, o‘qituvchilarning pedagogik malaka va psixologik tayyorgarlik jihatlari yoritilgan. Shuningdek, ushbu xususiyatlar o‘qituvchilarni samarali pedagogik faoliyatga tayyorlashda va o‘quvchilarga sifatli talim berishda muhim ahamiyatga ega ekanligi  haqida ma’lumotlar keltirilgan.

Muallif tarjimai holi

  • Laylo Hamidova

    Samarqand davlat universiteti doktoranti

Foydalanilgan adabiyotlar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 21-iyundagi “Pedagogik ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari faoliyatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PQ-289-son Qarori https://lex.uz/ru/docs/

Madatov I.Y. Blended learning taʼlim texnologiyasi asosida talabalarning mustaqil taʼlimini samarali tashkil etishni takomillashtirish. Dissertatsiya. -Samarqand, 2023. -133 b.

Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. – М.: Высшая школа, 1990. 147 с.

Сластенин В.А. Педагогика: учебник для студ. высш. учеб. заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов; под ред. В.А. Сластенина. 9-е изд., стер. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. 576 с.

Насырова Э.Ф., Дроздова А.А. Mетодическая готовность как составляющая профессиональной компетентности бакалавров профессионально-педагогического образования. Modern Researchof Social Problems, № 6 (50), 2015. 281c

Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. - М., 1983. 320 с.

Тумашева О.В., Берсенева О.В. Учебно-профессиональные задания как инструмент мониторинга методических компетенций будущих учителей // Стандарты и мониторинг в образовании. 2017. Т. 5. №2. С. 9-16. DOI. org/10.12737/25137

www.webofsciense.com

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 21-iyundagi “Pedagogik ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari faoliyatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PQ-289-son Qarori https://lex.uz/ru/docs/

Madatov I.Y. Blended learning taʼlim texnologiyasi asosida talabalarning mustaqil taʼlimini samarali tashkil etishni takomillashtirish. Dissertatsiya. -Samarqand, 2023. -133 b.

Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. – М.: Высшая школа, 1990. 147 с.

Сластенин В.А. Педагогика: учебник для студ. высш. учеб. заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов; под ред. В.А. Сластенина. 9-е изд., стер. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. 576 с.

Насырова Э.Ф., Дроздова А.А. Mетодическая готовность как составляющая профессиональной компетентности бакалавров профессионально-педагогического образования. Modern Researchof Social Problems, № 6 (50), 2015. 281c

Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. - М., 1983. 320 с.

Тумашева О.В., Берсенева О.В. Учебно-профессиональные задания как инструмент мониторинга методических компетенций будущих учителей // Стандарты и мониторинг в образовании. 2017. Т. 5. №2. С. 9-16. DOI. org/10.12737/25137

www.webofsciense.com

Qo'shimcha fayllar

Nashr etilgan

2024-07-30

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika