TAʼLIM SIFATINI OSHIRISHDA O‘QITUVCHILARNING PEDAGOGIK MAHORATINI BAHOLASH MEXANIZMLARINI TASHKIL ETISH VA O‘TKAZISH METODIKASI

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/vdthd532

Kalit so'zlar:

ta’lim, tajriba, baholash, mezon, mahorat.

Annotatsiya

Ushbu maqolada taʼlim sifatini oshirishda o‘qituvchilarning pedagogik mahoratini baholash mexanizmlarini tashkil etish va o‘tkazish metodikasiga oid ma’lumotlar bayon etilgan.

Muallif tarjimai holi

  • Zoxida Tursinova

    A.Avloniy nomidagi pedagogik mahorat milliy institutti tayanch doktoranti

Foydalanilgan adabiyotlar

Богуславская Т.Н. Формирование подходов к оценке качества дошкольного образования // Проблемы современного образования: интернет-журнал. 2012, № 4. С

Ковалева Т.М. Новые задачи тьюторской практики: от потенциала к ресурсу// Тьюторские практики в России. Сопровождение индивидуальных образовательных программ. – Томск: РЦРО, 2009.

Ковалева Т. М., Кобыща Е. И., Попова (Смолик) С. Ю., Теров А. А., Чередилина М. Ю. Профессия «тьютор». М.-Тверь: «СФК-офис». – 246 с.

Яшкова Н.В. Механизмы повышения качества образования. Техник транспорта: образование и практика. 2021;2(1):40-45. https://doi.org/ 10.46684/10.46684/2687-1033.2021.1.40-45

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-09-30

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika