АНАЛИЗ ПЕРЕДОВОГО ЗАРУБЕЖНОГО ОПЫТА ПОДГОТОВКИ К МЕЖДУНАРОДНЫМ ПРОГРАММАМ ОЦЕНКИ (НА ПРИМЕРЕ PIRLS И TIMSS)
DOI:
https://doi.org/10.69691/w5qy2b19Ключевые слова:
Ofkual, «объективные вопросы», опрос YOUGOV, Britain thinks, «микро-учетные данные», анахронизм и тривиальность, модерация.Аннотация
В этой статье мы приводим анализ результатов зарубежных стран, таких как TIMSS в Японии, формирование образовательной гегемонии канпэя Хаяси “через глобальный рынок образовательной политики”, Японская ассоциация управления образованием, британская комиссия по трудоустройству и квалификации.
Библиографические ссылки
TIMSS2015 arifmetik va matematik ta'lim / ilmiy ta'limni xalqaro taqqoslash", Akashi Shoten, 2017, Ed., Milliy ta'lim siyosati instituti.
Ed., Ta'lim siyosati Milliy instituti (2019) "yashash uchun bilim va ko‘nikmalar 7 OECD talabalar yutuqlarini o‘rganish (PISA) 2018 tadqiqot xalqaro natijalar hisoboti" Akashi Shoten, 2019.
Kanpei Xayashi" Global ta'lim siyosati bozori orqali "ta'lim gegemonligini" shakllantirish ― ta'lim institutining tashqi strategiyasi bilan bog'liq tarkibiy muammolarni tahlil qilish " (Yaponiya ta'lim ma'muriyati Assotsiatsiyasining yillik hisoboti, 42-son, 2016 yil).
Tomoaki Matsuo" bilimlar jamiyati va kompetentsiya tushunchasi haqida o‘ylash ― OECD xalqaro ta'lim indeksi (INES) loyihasidagi nazariy ishlanmalarga e'tibor qaratish "("pedagogik tadqiqotlar", jild. 83, No. 2, 2016).
Sivinini 2020; DFE 2017; Lexain 2023; Maktablar haftaligi, 2019.
Fair Edusation Allianse and CFEI 2022; Tuskett et al 2022.
Txe Edge Foundation 2020 y.
Barnard 2019;Burgxes 2021; Xazell 2021; Xyman 2021; Retxinking Assesment.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Журнал Тамаддун Нури
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.