FINLANDIYA TAJRIBASI – BOSHLANG‘ICH TA’LIM TIZIMI SOHASIDA RIVOJLANISH ASOSI

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/f6ajbk83

Kalit so'zlar:

ixtiyoriy rivojlanish, teng imkoniyatlar, hamkorlik, ta’lim sohasidagi ayrim muammolar, ta’lim sohasidagi islohotlar, boshlang‘ich ta’lim, chet el tajribasi, Bilimni baholash xalqaro tadqiqot dasturi (PISA), Finladiya ta’lim tizimi, professional o‘qituvchi.

Annotatsiya

Ta’lim tizimda samarali natijalarga erishish uchun va kamchiliklarni bartaraf etish uchun chet el tajribasidan foydalanish muhim. Izlanishlar shuni ko‘rsatadiki, Finlandiya ta’lim tizimi rivojlanish istiqbollari bo‘yicha yetakchi o‘rinlarda. Ushbu maqola Finlandiya boshlang‘ich ta’lim tizimi va uning samarali natijalari xususida atroflicha fikr yuritilgan. Ushbu ta’lim tizimida rivojlanish istiqbollari esa qay jabhalariga ko‘ra ahamiyatga ega ekanligi fikrlar tasdig‘i bilan isbotlangan.

Muallif tarjimai holi

  • Yulduz Xaydarova

    O‘zbekiston-Finlandiya Pedagogika instituti magistranti

Foydalanilgan adabiyotlar

Grigoriy Petrov. “Oq nilufarlar yurtida”, “Faktor press”,2021y.

https://www.samdu.uz/upload/content-files/Zarafshon%20gazetasi %20%E2%84 %9652.pdf.

https://hidoya.uz/ uz/news/769.

Timoti Uoker. “Finlandiya ta’lim mo‘jizasi”, “Global books”, 2023 y.

Salberg Pasi. Финские уроки. История успеха реформ школьного образования в Финляндии. Арт-транзит, классика- XXI, 2015 г

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-05-31

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika