Talabalarda ijodiy fikrlashning pedagogik asoslari
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/jcjp3j63Kalit so'zlar:
ijodiy fikrlash, tafakkur, talaba shaxsi, innovatsion ta’lim, interfaol metodlar, refleksiya, kreativlik.Annotatsiya
Ushbu maqolada ijodiy fikrlash tushunchasining mohiyati, uning talaba shaxsining intellektual rivojlanishidagi o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Shuningdek, oliy ta’lim jarayonida talabalarda ijodiy fikrlashni shakllantirishga xizmat qiluvchi pedagogik shart-sharoitlar, metodlar va texnologiyalar yoritiladi. Maqolada zamonaviy pedagogika nazariyalariga tayangan holda, ijodiy fikrlashni rivojlantirishning samarali yo‘llari ko‘rsatib beriladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
. Azizova, Z. Ijodiy fikrlashni baholash mezonlari va amaliy tahlil. Pedagogika va Psixologiya Ilmiy Jurnali, №3. 2022.
Bekmurodov, N. Raqamli pedagogika: innovatsion yondashuvlar. Toshkent: Innovatsiya. 2023.
Forobiy, A.N. Fozil odamlar shahri. Toshkent: Yozuvchi. 1993.
Guilford, J.P. The Nature of Human Intelligence. New York: McGraw-Hill. 1967.
Hasanov, B. Pedagogik innovatsiyalar va interfaol metodlar. Samarqand: SamDU nashr. 2020.
Karimov, M. Pedagogik tafakkur va ijodiy yondashuv nazariyasi. Toshkent: Fan nashriyoti. 2020.
Osborn, A. Applied Imagination. New York: Scribner. 1953
Torrance, E.P. Creativity and Education. Lexington, MA: Heath. 1974.
Xasanova, S. Ijodiy fikrlashni shakllantirish bo‘yicha eksperimental tadqiqot natijalari. Pedagogika va Rivojlanish Jurnali, №1. 2024.
Xudoyberdiyeva, M. Talabalarda kreativ fikrlashni rivojlantirish omillari. Ta’lim va Innovatsiya Jurnali, №4. 2021.
Yuldasheva, D. O‘qituvchi shaxsi va ijodiy muhit yaratish omillari. Ta’lim Texnologiyalari, №2. 2021.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 12-martdagi “Ta’lim tizimini raqamlashtirish to‘g‘risida”gi qarori.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2025 TAMADDUN NURI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
