MAKTAB O‘QUVCHILARNING KREATIV KOMPETENTLIKINI SHAKLLANTIRISH MEZONLARI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/tb8tpn18Kalit so'zlar:
kreativlik, kreativ kompetentlik, ijodkorlik, iroda, diqqat, qobilyat, layoqat, tafakkur.Annotatsiya
Ushbu maqolada ta’lim jarayonida maktab o‘quvchilarida kreativ qobiliyatni rivojlantirish yo‘llari va bosqichlarini yoritib berish yo‘llari bayon etilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
yanada samaraliroq tashkil etish ta’lim jarayoniga yangi mashqlar va treninglarni joriy etishni taqozo etdi. Bundan tashqari, pedagogik kuzatuv ta’lim texnologiyasida mavjud ayrim nuqsonlarni bartaraf etish imkonini beradi.
ADABIYOTLAR RO‘YXATI:
Креативная педагогика: методология, тео-рия, практика / под ред. Ю. Г Круглова. М.: МГОПУ им. М. А.Шолохова: Альфа, 2002, 240 с.
Inoyatov U.I., Muslimov N.A.,va boshq. Pedagogika.-T.:TDPU, 2013. 15-25 b.
Azizxo‘jaeva N.N. Pedagogik texnologiya va ped mahorat. T.: Nizomiy nomidagi TDPU, 2003 - 176 b.
Шульга Е.П. Структура и развитие креативных способностей младших школьников. Автореферат дис... канд. пед. наук. – Москва, 2010. – 23 с.
Alimov N.N. Kasb-hunar kolleji o‘quvchilarini texnik ijodkorlik faoliyatiga tayyorlash usulikasi (umumkasbiy fanlarni o‘qitish misolida). Ped.fan. nomzodi ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya.- T.: 2009.-233 b.
Чапаев Н. К. Креативная педагогика: проблемы, противоречия, пути их разрешения. // Образование и наука: Известия Уральского отделения Российской академии образования. – 2011. – № 10. – С. 3–27.
Burton Р. Сreativity in Hong Kong sсhools //World English, 2010. –V. 29. № 4. – Р. 493-507;
Fisher D. & Frey N. Better learning through struсtured teaсhing: A framework for the gradual release of resрonsibility. –Alexandria, VA: ASСD, 2008.
Fryer M. & Fryer-Bolingbroke С. Сross-Сultural Differenсes in Сreativity// Enсyсloрedia of Сreativity (Seсond Edition), 2011. –Р.326–334.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.