SHARQ MUTAFAKKIRLARINING PEDAGOGIK QARASHLARI ORQALI BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARDA KREATIV FIKRLASHNI RIVOJLANTIRISH
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/9d9yrb94Kalit so'zlar:
ta’lim, tarbiya, intellektual salohiyat, qobiliyat, iste’dod, bilim, malaka, metod, jismoniy mashqlar.Annotatsiya
Ushbu maqolada sharq mutafakkirlarining ta’limiy-tarbiyaviy qarashlari orqali ta’lim ja-rayonini samarali tashkil etish hamda o‘qituvchining kreativ fikrlash sifatlari, o‘quvchilarga ta’lim berishda qo‘yiladigan talablar va o‘quvchilarda kreativ fikrlashni rivojlantirish yo‘llari haqida bayon qilingan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Mirziyoyev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. - T.: “O‘zbekiston”, 2017-y. - 488 b.
Abduraxmonov A. Al-Xorazmiy – buyuk matematik. – Т.: “O‘qituvchi”, 1993-y. -87 b.
Ajdodlar oʻgiti. Hikoyatlar, hikmatlar, tamsillar (toʻplovchi va izohlar muallifi B.Ahmedov). – T.: Choʻlpon, 1990-y. – 240 b.
Beruniy, Abu Rayhon. Tanlangan asarlar. 1 –T., -T.: “Fan”, 1995- yil.
Komil inson haqida toʻrt risola (fors-tojik tilidan N.Komilov tarj). -T.: Ma’naviyat, 1997-y. -280 bet.
Mahkamov U. Axloq-odob saboqlari. -T.: Fan, 1994-y. -135 bet.
Ch.A. Sabirova “Principles, Factors, System, Content and Conditions of Moral and Aesthetic Education of Future Teachers with Focus on Personality Improving “Eastern European Scientific Journal”.Germany – 2017. №6.
www.ziyonet.uz.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.