FACTORS CONTRIBUTING TO THE DEVELOPMENT OF SOCIAL ENGAGEMENT AMONG STUDENTS
DOI:
https://doi.org/10.69691/z0591z71Keywords:
social engagement, civic responsibility, social activity, educational environment, personal development, responsibility.Abstract
Mazkur maqolada o‘quvchilarda ijtimoiy daxldorlik hissini shakllantirishning pedagogik-psixologik omillari tahlil qilinadi. Jamiyatda faol fuqarolik pozitsiyasiga ega, ijtimoiy jarayonlarda qatnashuvchi shaxsni tarbiyalashda o‘qituvchining roli, o‘quv muhitining ahamiyati hamda ta’lim-tarbiyada qo‘llaniladigan metodlarning ta’siri yoritiladi. Ijtimoiy daxldorlik hissining yoshlar ongida qaror topishi orqali ularning mas’uliyat, hamjihatlik va tashabbuskorlik kabi fazilatlari rivojlanishi ko‘rsatib o‘tiladi.
References
Аванесова Е. Б. Опыт организации процесса воспитания общественной активности студента в условиях социальной среды региона // Вестник Костромского государственного университета им. 2014.
Азизова Л. В. Модель развития социальной активности студента вуза в процессе досуговой деятельности // Гуманитарные исследования. 2013.
Андреева М. А. Возможности воспитания в формировании социальной активности личности студента как гражданина-патриота // Вестник Оренбургского государственного университета. 2013.
Баженова Н. Г. Мониторинг среды вуза как компонент системы оценки качества образования. 2015.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Journal of Tamaddun Nuri

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.