O‘QUVCHILARDA IJTIMOIY DAXLDORLIK HISSINI SHAKLLANTIRUVCHI OMILLAR
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/z0591z71Kalit so'zlar:
ijtimoiy daxldorlik, fuqarolik pozitsiyasi, ijtimoiy faollik, ta’lim muhiti, shaxsiy taraqqiyot, mas’uliyat.Annotatsiya
Mazkur maqolada o‘quvchilarda ijtimoiy daxldorlik hissini shakllantirishning pedagogik-psixologik omillari tahlil qilinadi. Jamiyatda faol fuqarolik pozitsiyasiga ega, ijtimoiy jarayonlarda qatnashuvchi shaxsni tarbiyalashda o‘qituvchining roli, o‘quv muhitining ahamiyati hamda ta’lim-tarbiyada qo‘llaniladigan metodlarning ta’siri yoritiladi. Ijtimoiy daxldorlik hissining yoshlar ongida qaror topishi orqali ularning mas’uliyat, hamjihatlik va tashabbuskorlik kabi fazilatlari rivojlanishi ko‘rsatib o‘tiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Аванесова Е. Б. Опыт организации процесса воспитания общественной активности студента в условиях социальной среды региона // Вестник Костромского государственного университета им. 2014.
Азизова Л. В. Модель развития социальной активности студента вуза в процессе досуговой деятельности // Гуманитарные исследования. 2013.
Андреева М. А. Возможности воспитания в формировании социальной активности личности студента как гражданина-патриота // Вестник Оренбургского государственного университета. 2013.
Баженова Н. Г. Мониторинг среды вуза как компонент системы оценки качества образования. 2015.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2025 TAMADDUN NURI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.