O‘QUVCHILARDA IJTIMOIY DAXLDORLIK HISSINI SHAKLLANTIRUVCHI OMILLAR

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/z0591z71

Kalit so'zlar:

ijtimoiy daxldorlik, fuqarolik pozitsiyasi, ijtimoiy faollik, ta’lim muhiti, shaxsiy taraqqiyot, mas’uliyat.

Annotatsiya

Mazkur maqolada o‘quvchilarda ijtimoiy daxldorlik hissini shakllantirishning pedagogik-psixologik omillari tahlil qilinadi. Jamiyatda faol fuqarolik pozitsiyasiga ega, ijtimoiy jarayonlarda qatnashuvchi shaxsni tarbiyalashda o‘qituvchining roli, o‘quv muhitining ahamiyati hamda ta’lim-tarbiyada qo‘llaniladigan metodlarning ta’siri yoritiladi. Ijtimoiy daxldorlik hissining yoshlar ongida qaror topishi orqali ularning mas’uliyat, hamjihatlik va tashabbuskorlik kabi fazilatlari rivojlanishi ko‘rsatib o‘tiladi.

Muallif tarjimai holi

  • Gulshoda Odinaeva

    Termiz davlat muhandislik va agrotexnologiyalar universiteti

    “Ijtimoiy-gumanitar fanlar” kafedrasi assistenti

Foydalanilgan adabiyotlar

Аванесова Е. Б. Опыт организации процесса воспитания общественной активности студента в условиях социальной среды региона // Вестник Костромского государственного университета им. 2014.

Азизова Л. В. Модель развития социальной активности студента вуза в процессе досуговой деятельности // Гуманитарные исследования. 2013.

Андреева М. А. Возможности воспитания в формировании социальной активности личности студента как гражданина-патриота // Вестник Оренбургского государственного университета. 2013.

Баженова Н. Г. Мониторинг среды вуза как компонент системы оценки качества образования. 2015.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2025-05-31

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika