GEOGRAFIYA TA’LIMIDA KLASTER METODINI QO‘LLASH ORQALI O‘QUVCHILARNING TANQIDIY FIKRLASH KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/sgeksq19Kalit so'zlar:
geografiya ta'limi metodikasi, o`qituvchi, o‘quvchi, interfaol texnologiya, tanqidiy fikrlash, tanqidiy fikrlashni rivojlantirish texnologiyasi, ko‘nikma, chaqiriq (da’vat), anglash (tushunish), fikrlash (refleksiya), klaster, metod, usullar.Annotatsiya
Maqolada geografiya ta'limi jarayonida interfaol texnologiyalar yordamida maktab o‘quvchilarining tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish muammosi ko‘rib chiqilgan. Klaster uning metodlaridan (usullaridan) biri. “Klaster” usulidan foydalanish asosida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning bosqichli texnologiyasi taklif etiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Эннис Р.Х. Таксономия места критического мышления и способностей / КМ новости. – 1985.– №1. – С.12
Халперн Д. Психология критического мышления / Д.Халперн. – СПб.: Питер, 2000. – 512 с.
Glaser R. (1984) Education and thinking: The role of knowledge. American Psychologist, 39(2), 93-104.
Ноэль-Цигульская Т.Ф. О критическом мышлении [Электронный ресурс]: 2000 // http://zhurnal. lib.ru/c/cigulxskaja_t_f/criticalthink.shtml
Клустер Д. Что такое критическое мышление? // Критическое мышление и новые виды грамотности. - М.: ЦГЛ, 2005. - С. 5-13.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2025 TAMADDUN NURI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.