UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA NASRIY ASARLARNI O‘QITISHNING BUGUNGI HOLATI
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/q88r8t58Kalit so'zlar:
ta’lim, darslik, mumtoz nasr, o‘qitish, hikoyat, majoziy timsol.Annotatsiya
Maqolada bugungi umumta’lim maktablarida sinflar kesimida mumtoz nasriy asarlarni o‘qitishning bugungi kundagi holati, mumtoz nasriy asarlarning yoshlar tarbiyasidagi ahamiyati, darsliklardagi mumtoz nasriy asarlarning bugungi holati tahlilga tortilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
“Buyuk allomalar, adib va mutafakkirlarimiz ijodiy merosini keng o‘rganish va targ‘ib qilish maqsadida yoshlar o‘rtasida kitobxonlik tanlovlarini tashkil etish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ-3721-sonli qarori. Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 15.05.2018-y., 07/20/3721/0851-son.
Qodirov V. A. Umumta’lim maktablarida mumtoz adabiyot namunalarini o‘qitishning ilmiy-metodik asoslari. Namangan, 2019.
S.Ahmedov, B.Qosimov, R.Qo‘chqorov, Sh.Rizayev 5-sinflar uchun adabiyot darslik. Sharq nashriyot-matbaa aksiyadorlik kompaniyasi bosh tahririyati. T. – 2020.
Alisher Navoiy. Mahbub-ul-qulub (16-tom). – T: Fan, 2000.
Q.Husanboyeva, R.Niyozmetova. Adabiyot o‘qitish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – T.: 2018.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.