СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ПРОЗЫ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛАХ
DOI:
https://doi.org/10.69691/q88r8t58Ключевые слова:
образование, учебник, классическая проза, учение, мудрость, образное воплощение.Аннотация
В статье приводится анализ современного состояния преподавания классической прозы в современных общеобразовательных школах в разрезе классов, значение классической прозы в воспитании молодежи, современное состояние классической прозы в учебниках.
Библиографические ссылки
“Buyuk allomalar, adib va mutafakkirlarimiz ijodiy merosini keng o‘rganish va targ‘ib qilish maqsadida yoshlar o‘rtasida kitobxonlik tanlovlarini tashkil etish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ-3721-sonli qarori. Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 15.05.2018-y., 07/20/3721/0851-son.
Qodirov V. A. Umumta’lim maktablarida mumtoz adabiyot namunalarini o‘qitishning ilmiy-metodik asoslari. Namangan, 2019.
S.Ahmedov, B.Qosimov, R.Qo‘chqorov, Sh.Rizayev 5-sinflar uchun adabiyot darslik. Sharq nashriyot-matbaa aksiyadorlik kompaniyasi bosh tahririyati. T. – 2020.
Alisher Navoiy. Mahbub-ul-qulub (16-tom). – T: Fan, 2000.
Q.Husanboyeva, R.Niyozmetova. Adabiyot o‘qitish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – T.: 2018.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Журнал Тамаддун Нури
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.