ВОПРОС О ПРИМЕНЕНИИ ТАКСОНОМИИ БЛУМА В ПРЕПОДАВАНИИ КАРАКАЛПАКСКОЙ ПРОЗЫ
DOI:
https://doi.org/10.69691/wbzg3h72Ключевые слова:
школа, литературное воспитание, прозаическое произведение, таксономия, таксономия Блума, этапы и критерии, инновация и образовательные технологии, урок литературы, результативность.Аннотация
В статье излагаются научные соображения о значении применения автором таксономии Блума и ее эффективности при обучении прозаическиx произведений на уроках литературы.
Библиографические ссылки
Tўхлиев Б.Адабиёт ўқитиш методикаси.Т.: Янги аср авлоди, 2010. Husanboeva Q, Niyozmetova R. Adabiyot o‘qitish metodikasi.T.: «Innovatsiya-Ziyo», 2020. Ражабова И. Касб-ҳунар коллежлари адабиёт дарслари самарадорлигини оширишда интерфаол усуллардан фойдаланиш йуллари: Пед. фан. номз. дисс. –Т.: 2009, Mirzayeva Z. O‘quvchilarning ehtiyojini hisobga olish adabiy ta’lim taraqqiyotining muhim faktori sifatida. // Xalq ta’limi, №4, 2019, 20-22-bet. Xolboyeva G.Adabiyot darslarida Blum taksonomiyasini qo‘llash samarasi. // Til va adabiyoti ta’limi, №1, 2019, 31-33-bet. Qambarova S. Blum taksonomiyasi-o‘quv materiallarini o‘zlashtirishning muhim vositasi sifatida. O‘zbekiston: Til va madaniyat. Metodika.Vol.2(4), 4-11-bet.
Bloom, B.S., (Ed.). 1956. Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals: Handbook I, cognitive domain. New York: Longman., Anderson, L. W. & Krathwohl, D. R. (2001). A taxonomy for learning, teaching, and assessing. New York: Longman.
Nurjanov P, Umatova J, Begjanova D.Ádebiyat.5-klass ushın sabaqlıq-xrestomatiya.N.., «Bilim», 2020, 110-116-betler.
Ражабова И. Касб-ҳунар коллежлари адабиёт дарслари самарадорлигини оширишда интерфаол усуллардан фойдаланиш йуллари: Пед. фан. номз. дисс. –Т.: 2009, 44-45-bet.
Qambarova S. Blum taksonomiyasi-o‘quv materiallarini o‘zlashtirishning muhim vositasi sifatida. O‘zbekiston: Til va madaniyat. Metodika. Vol.2(4), 11-bet.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Журнал Тамаддун Нури
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.