MAKTABGACHA TA’LIM BOLALARIGA INGLIZ TILI FONETIKASINI OʻRGATISHNING XUSUSIYATLARI

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/8cqvtk65

Kalit so'zlar:

phonetic, productive, cognitive process, language acquisition.

Annotatsiya

Ushbu maqola oʻquv jarayonining dastlabki bosqichida talabalarga ingliz tilini talaffuz qilishni oʻrgatishga qaratilgan, chunki ijobiy motivatsiya yaratish bilan bogʻliq rivojlanish maqsadlari ustuvor hisoblanadi. Chet tilida asosiy muloqot qobiliyatlarini rivojlantirish bu bosqichda asosiy maqsaddir. Хuddi shu fikrni boshqa tilda togri va chiroyli tarzda yetkazish mumkinligi haqida fikrlar keltirilgan.

 

Mualliflar tarjimai hollari

  • Shaxnoza Zaripova

    Samarqand davlat chet tillar instituti

    “Ingliz tili o‘qitish metodikasi” kafedrasi o‘qituvchisi

  • Kamila Gafurova

    Samarqand davlat chet tillar instituti

    “Ingliz tili o‘qitish metodikasi” kafedrasi o‘qituvchisi

Foydalanilgan adabiyotlar

Верещагина И.Н., Рогова Г.В. Методика обучения английскому языку на начальном этапе в общеобразовательных учреждениях. – М.: Просвещение, 2000.

Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. – М.: Педагогика, 1991.

Маркова А.К. Формирование интереса к учению у школьников. – М.: Педагогика, 1986.

Пассов Е.И., Кузовлев В.П., Царькова В.Б. Учитель иностранного языка. Мастерство учителя. – М.: Просвещение, 1993.

Верещагина Е.М. Лингвострановедческая теория слова. – М.: Просвещение, 2011.

Верещагина И.Н., Притыкина Т.А. Английский язык. Учебник для II класса школ с углубленным изучением английского языка. – М.: Просвещение, 1994. – 2-ое изд.

Лурия А.Р. Курс общей психологии. Мышление и речь. Лекции 7-12. М.: МГУ,1970

Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – М.: Просвещение, 2007.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-05-31

Son

Bo'lim

10.00.00 - Filologiya