ZAMONAVIY INGLIZ TILI O‘QITISHDA KOMMUNIKATIV FAOLIYATDAN YONDASHUVLAR ORQALI FOYDALANISH
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/q8hc2c02Kalit so'zlar:
kommunikativ faoliyat yondashuvi, kommunikativ metodologiya, chet tilining kommunikativ kompetensiyasi, muloqot, muloqotning subyekt-subyekt sxemasi, chet tilidagi muloqot, chet tili muhiti, “yuqoriga yo‘l”, “pastga yo‘l”.Annotatsiya
Maqola faoliyatning tabiati bo‘lgan chet tillarini o‘qitishning kommunikativ usuliga bag‘ishlangan. Kommunikativ yondashuvning maqsadi – talabalarning bilim va tajribasini to‘plash va kengaytirish orqali chet tilini o‘rganishga qiziqish. Ushbu jarayonning asosiy maqsadi - talabalarni birinchi tilda erkin gapirishga o‘rgatish, keyin esa unda o‘ylash. Kommunikativ usulni maktab amaliyotiga tatbiq etish uchun zarur bo‘lgan asosiy narsa o‘qituvchilarning psixologik tayyorgarligi, ularning kommunikativ ehtiyojga ishonishi, ushbu yo‘nalishning samaradorligiga ishonchi hisoblanadi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Бим И.Л. Теория и практика обучения немецкому языку в средней школе/ И.Л. Бим. – М.: Просвещение, 1988 – 358 с.
Рогова, Г.В. Методика обучения иностранным языкам в средней школе/ Г.В. Рогова. – М.: Просвещение, 1991 – 187 с.
Гальскова Н.Д. Современная методика обучения иностранным языкам/ Н.Д. Гальскова, – М.: Арти-Глассо. 2000 – 281 с.
Соловьёва Е.Н. Методика обучения иностранным языкам, базовый курс лекций: пособие для студентов педвузов и училищ/ Е.Н. Соловьёва, – М.: Просвещение, 2005. – 239 с.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.