STEAM YONDASHUVI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING ETNOEKOLOGIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/62g9g102Kalit so'zlar:
etnoekologik kompetentsiya, boshlang‘ich maktab, STEAM yondashuvi, fanlararo integratsiya, ekologik ta’lim, etnik-madaniy qadriyatlar, loyiha faoliyati, barqaror rivojlanish.Annotatsiya
Maqolada integrativ STEAM yondashuvidan foydalangan holda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida etnoekologik kompetensiyani rivojlantirishning nazariy va uslubiy asoslari ko‘rib chiqiladi. Unda pedagogik shart-sharoitlar, jumladan, fanlararo integratsiya, loyiha va tadqiqot faoliyati, raqamli va multimedia resurslaridan foydalanish, shuningdek, atrof-muhitni muhofaza qilishga qaratilgan etnik-madaniy loyihalarga o‘quvchilarni jalb qilish tahlil qilinadi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Дерябо С.Д, Ясвин В.А. Экологическая педагогика и психология. - Ростов-на-Дону, 2010.- 480с.
Козлов В.И. Основные проблемы этнической экологии // Этногенез и биосфера Земли. 2013. № 1. С. 8.
Крупник И.И.Арктическая этноэкология//Этнография. M., 2019. С. 14.
Кўчкинов А.Ю. Бошланғич синф ўқувчиларини экологик тарбиялаш технологиялари: дисс. педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) -Т., 2021. -147 б.;
Мингалеева М.Т. Формирование этноэкологической культуры подростков в современной общеобразовательной школе. Диссертация и автореферата по ВАК РФ 13.00.01, кандидат наук, Москва 2015.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2025 TAMADDUN NURI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
