BOSHLANG‘ICH SINFLARDA TUTUQ BELGISINI O‘RGATISH DARSLARIGA INNOVATSION VA INTEGRATSION YONDASHUV

Mualliflar

##doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.69691/ynq9d182

Kalit so'zlar:

tutuq belgisi, didaktika, innovatsiya, integratsiya, yondashuv, faoliyat, aloqadorlik.

Annotatsiya

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga tutuq belgisini o‘rgatishda foydalanish mumkin bo‘lgan metodlar keltirib o‘tilgandir. Shu bilan birga, tutuq belgisini tushuntirish darslariga innovatsion hamda integratsion yondashuv usullari nazariy va metodik jihatdan asoslab berilgan. Shuningdek, maqolada o‘quvchilarning kreativ fikrlashini ta’minlab beruvchi metodlardan foydalanish ta’lim oluvchilarning ta’lim jarayoniga ijodiy yondashuvini, mustaqil fikrlay olish qobiliyatini, yangiliklarni osonlik bilan qabul qilish va yaratishga moyil bo‘lish kabi xususiyatlarini shakllantirishini ta’minlashi haqida so‘z yurtilgan.

Muallif tarjimai holi

  • Nodira Shukurullayeva

    Urganch davlat universiteti Pedagogika fakulteti

    “Boshlang‘ich ta’lim” ta’lim yo‘nalishi talabasi

Foydalanilgan adabiyotlar

Shavkat Miromonovich Mirziyoyev. Qonun ustuvorligi va inson manfaatlarini ta’minlash - yurt taraqqiyoti va xalq farovonligining garovi. - Toshkent: “O‘zbekiston”, 2017, 50 b.

R. A. Mavlonova, N. H. Rahmonqulova. Boshlang‘ich ta’limning integratsiyalashgan pedagogikasi. O‘quv qo‘llanma. -Toshkent: “Ilm-Ziyo”, 2009, 193 bet.

R. Mavlonova, N. Rahmonqulova. Boshlang‘ich ta’limda pedagogika, innovatsiya, integratsiya. -Toshkent: “G‘afur G‘ulom”, 2013, 270 b.

K. Qosimova va boshqalar. Ona tili o‘qitish metodikasi. -Toshkent: “Nosir”, 2009, 350 bet.

www.ziyouz.com

www.lex.uz

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-07-30

Son

Bo'lim

13.00.00 - Pedagogika