XALQARO BAHOLASH DASTURLARIGA TAYYORLASHGA OID ILG‘OR XORIJIY TAJRIBALAR TAHLILI (PIRLS VA TIMSS MISOLIDA)
##doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69691/w5qy2b19Kalit so'zlar:
Ofkual, “Obyektiv savollar”, YOUGOV so‘rovi, Britain Thinks, “Mikro-hisob ma’lumotlari”, anaxronizm va ahamiyatsizlik, moderatsiya.Annotatsiya
Ushbu maqola orqali biz Yaponiyada TIMSS, Kanpei Xayashi “Global ta'lim siyosati bozori orqali” ta’lim gegemonligining shakllantirilishi, Yaponiya ta’lim ma’muriyati assotsiatsiyasi, Buyuk Britaniyaning bandlik va malakalar bo‘yicha komissiyasi kabi xorijiy davlatlar natijalari tahlili berilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
TIMSS2015 arifmetik va matematik ta'lim / ilmiy ta'limni xalqaro taqqoslash", Akashi Shoten, 2017, Ed., Milliy ta'lim siyosati instituti.
Ed., Ta'lim siyosati Milliy instituti (2019) "yashash uchun bilim va ko‘nikmalar 7 OECD talabalar yutuqlarini o‘rganish (PISA) 2018 tadqiqot xalqaro natijalar hisoboti" Akashi Shoten, 2019.
Kanpei Xayashi" Global ta'lim siyosati bozori orqali "ta'lim gegemonligini" shakllantirish ― ta'lim institutining tashqi strategiyasi bilan bog'liq tarkibiy muammolarni tahlil qilish " (Yaponiya ta'lim ma'muriyati Assotsiatsiyasining yillik hisoboti, 42-son, 2016 yil).
Tomoaki Matsuo" bilimlar jamiyati va kompetentsiya tushunchasi haqida o‘ylash ― OECD xalqaro ta'lim indeksi (INES) loyihasidagi nazariy ishlanmalarga e'tibor qaratish "("pedagogik tadqiqotlar", jild. 83, No. 2, 2016).
Sivinini 2020; DFE 2017; Lexain 2023; Maktablar haftaligi, 2019.
Fair Edusation Allianse and CFEI 2022; Tuskett et al 2022.
Txe Edge Foundation 2020 y.
Barnard 2019;Burgxes 2021; Xazell 2021; Xyman 2021; Retxinking Assesment.
Yuklashlar
Nashr etilgan
Son
Bo'lim
Litsenziya
Copyright (c) 2024 TAMADDUN NURI JURNALI
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NoDerivatives» («Атрибуция — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.